Anunțuri
Lista tuturor functiilor din cadrul Primariei comunei Belin si drepturile salariale stabilite conform Legii cadru nr. 153/2017 Drepturi salariale.pdf"
ROMÂNIA
COMUNA BELIN
NR. 1779 / 29. 05. 2017.
Anunț de intenție
Consiliul Local al comunei Belin anunță acordarea de finanțări nerambursabile de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes local pentru anul 2017.
1. Denumirea autorității finanțatoare: Comuna Belin, cod fiscal 4404567, adresa: Belin, nr. 360, jud Covasna, cod poștal 527030, România, tel. : 0267/355760, fax: 0267/355779
2. Reglementări legale: Legea nr. 350/2005 actualizată privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, Legea 273/2006 privind finanțele publice, HCL 25/2007 privind aprobarea unor măsuri pentru derularea procedurii în vederea acordării de finanțări nerambursabile din bugetul local al comunei Belin pentru anul 2017 în domeniul sport.
3. Instituții/persoane fizice eligibile: persoane fizice sau persoane juridice fără scop patrimonial cu sediul social / punct de lucru / domiciliul pe raza administrativă a autorității finanțatoare.
4. Domeniile pentru care se acordă finanțare: Activități sportive
5. Acțiuni eligibile: acțiunile trebuie să se deruleze conform specificațiilor din Ghidul solicitantului privind regimul finanțărilor nerambursabile din fondurile bugetului local al comunei Belin alocate pentru activități nonprofit de interes local pentru domeniul sport și din Contractul de finanțare nerambursabilă încheiat între autoritatea contractantă și beneficiar.
6. Documentele se depun la Registratura Primăriei comunei Belin, începând cu data de 09. iunie 2017.
7. Termen limită de depunere a documentațiilor: 09. iulie 2017 ora 12:00
8. Documentația pentru elaborarea și prezentarea propunerii de proiect și informații suplimentare se pot obține de la D-ul Csirikas Jozsef și pe site-ul www.primariabelin.ro
9. Evaluarea și selecția proiectelor depuse se va face în ordinea punctjului obținut de către fiecare solicitant, în limita bugetului alocat.
10. Documentația va fi depusă obligatoriu în 2 exemplare (original și copie) și în format electronic CD (fișier word). nerespectarea acestei cerințe duce la excluderea cererii de finanțare din cadrul procedurii.
Primarul comunei Belin Inspector,
Siko Imre Csirikas Jozsef
ANUNT
R O M Â N I A
JUDEŢUL COVASNA
CONSILIUL LOCAL BELIN
NR. 725/06.03.2017
PROIECT DE HOTARARE
privind aprobarea bugetului pe anul 2017
Consiliul local al comunei Belin,judetul Covasna,
Întrunit în ședința sa ordinară din data de 28 martie 2017
analizand expunerea de motive al primarului comunei Belin, privind aprobarea bugetului pentru anul 2017
vazand raportul compartimentului de resort al administratiei publice locale și raportul comisiei de specialitate din cadrul Consiliului local Belin
Având la bază: prevederile Legii nr. 6/2017 privind bugetul de stat pe anul 2017, Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modifcarile si completarile ulterioare precum si Legea contabilitatii nr.82/1991 republicat, adresa de inaintare numarul 2450/23.02.2017 a Ministerului Finantelor Agentia Nationala de Administrare fiscala ,Directia generala a Finantelor Publice a Judetului Covasna cu privire la Decizia sefului de administratie al AJFP Covasna nr.6/23.02.2017 privind repartizarea pe unitati administrative teritoriale a sumelor defalcate din taxa pe valoare adaugata pentru finantarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor ,oraselor si municipilor ,alocate prin Legea bugetului de stat pe anul 2017 şi estimări pentru anii 2018-2020, adresa de inaintare numarul 2533/24.02.2017 a Ministerului Finantelor Agentia Nationala de Administrare fiscala ,Directia generala a Finantelor Publice a Judetului Covasna cu privire la estimarea veniturilor din cote defalcate din impozitul pe venit (indicator 04.02.01)pentru anii 2017-2019 , adresa de inaintare numarul 33/02.03.2017 a Consiliului Judetean Covasna ,prin care ne comunică Hotararea nr. 26/28.02.2017 cu privire la repartizarea sumelelor defalcate din TVA pentru finanţarea cheltuielilor privind drumurile judeţene şi comunale, respectiv a cotei de 20% din sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată şi a celor 20% din sumele aferente cotei de 18,5% din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2017 şi estimările pe anii 2018-2020
în temeiul art.36 alin.4 lit.a, art.45 alin.2,litera “a”, alin.5 şi art.115, alin 1, lit.b
din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală republicat cu modificările şi completările ulterioare
HOTĂREŞTE
Art.1. Se aproba bugetul local pe anul 2017 al comunei Belin, total venituri : 4928,06 mii lei conform anexei nr.1 la prezenta , total cheltuieli: 4928,06 mii lei conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
Art.2. Se aproba bugetul local pentru anul 2017 , total venituri secţiunea de funcţionare : 4727,06 mii lei ,conform anexei nr. 3 la prezenta, total venituri secţiunea de dezvoltare : 201,00 mii lei, conform anexei nr. 4 la prezenta , total cheltuieli secţiunea de funcţionare : 4727,06 mii
lei ,conform anexei nr. 5 la prezenta, total cheltuieli secţiunea de dezvoltare: 201,00 mii lei, conform 6 la prezenta hotărâre din care face parte integranta..
Art.3. Se aprobă programul de investiţii pe grupe de investiţii şi surse de finanţare pentru anul 2016 pentru comuna Belin în sumă de 201,00 mii lei conform anexei nr. 7 care face parte integranta din prezenta hotarare,
Art.4. Cu aducere la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza primarul comunei si compartimentul financiar contabil.
Belin la 06 martie 2017
Preşedinte de şedinţă
Biro Zsolt-Lajos
Contrasemnează
Secretarul comunei
Fekete Monika
Iniţiat de primarul comunei
Siko Imre
ANUNȚ
Proiect la bugetul pe anul 2017
Mii lei
Nr.crt. |
Denumirea indicatorului |
Suma propusa an 2017 |
Observatii |
|
TOTAL VENITURI buget local |
4.928,06 |
|
1 |
Imp pe venit din transf propr.inmobiliare |
18,36 |
|
1
|
Cote defalcate din imp.pe venit 04.02.01 |
162 |
|
2 |
Cote defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrare buget 04.02.04 |
681 |
|
3 |
Sume defalcate din TVA pentru finantare cheltuieli descentralizate la nivel communal 11.02.02 |
2.911,91 din care;
|
|
|
-Salarii invatamant |
2.081 |
|
|
-Hotarari jud.plata sal.inv |
|
|
|
-Cheltuieli prev.art.104 din legea educ. |
221 |
|
|
-Pl.stim.ed.-Tichete de gradinita |
35 |
|
|
-Drepturi asist.personal si indemn handicap. |
534 |
|
|
-Ajutor lemne benef.ajutor social |
33,91 |
|
4 |
Sume defalcate din TVA pentru echilibrarea buget 11.02.06 |
550
|
|
5 |
Venituri proprii din impozite si taxe locale |
481,72 |
|
6 |
Subventii ptr.acordarea ajutorului de incalzire populatie 42.02.34 |
57 |
|
7 |
Subventii ptr,finantarea sanatatii 42.02.41 |
65,07 |
|
|
TOTAL GENERAL CHELTUIELI buget local |
4.928,06 |
|
|
Cheltuieli personal |
3.517,92 |
|
|
Bunuri si servicii |
919,55 |
|
|
Asistenta sociala |
259,59 |
|
|
Alte Cheltuieli:Asociatii si fundatii |
20 |
|
|
Burse |
10 |
|
|
Investitii |
201 |
|
1
|
Cheltuieli administratia publica 51.02 Total din care: |
1.143,37 |
|
|
Cheltuieli de personal |
839,71 |
|
|
Bunuri si servicii |
237,36 |
|
|
Investitii |
66,30 |
-Intocmire PUG si Strategia locala |
2 |
Fond de rezerva bugetara |
45,28 |
|
|
|
|
|
3 |
Cheltuieli Ordine publica si sig.nat. 61.02 Total din care:
|
172,94 |
|
|
Cheltuieli de personal |
101,65 |
|
|
Bunuri si servicii
|
71,29 |
|
4 |
Cheltuieli Invatamant 65.02 Total din care:
|
2.527,10 |
|
|
Cheltuieli de personal |
2.111,40 |
|
|
Bunuri si servicii |
236 |
|
|
Tichete de gradinita |
35 |
|
|
Burse |
10 |
|
|
Investitii |
134,70 |
Proiect Gradinita , achizitionare cazan, xerox, |
5 |
Cheltuieli sanatate 66.02 Total din care:
|
115,07 |
|
|
Cheltuieli de personal |
57,84 |
|
|
Bunuri si servicii |
57,23 |
|
6 |
Cheltuieli cultura, recreere si religie.67.02 Total din care:
|
53,92 |
|
|
Bunuri si servicii |
3,92 |
|
|
Alte cheltuieli din care: |
50 |
|
|
Cheltuieli sport |
30 |
|
|
Cultura |
20 |
|
7 |
Cheltuieli Asistenta sociala 68 .02 Total din care:
|
657,47 |
|
|
Cheltuieli de personal |
407,32 |
18 persoane angajat ca asistent personal |
|
Bunuri si servicii |
25,56 |
Protectia copilului |
|
Asistenta sociala din care : |
224,59 |
|
|
Ajutor lemne |
97,91 |
|
|
Indemniz.lunara handicap |
126,68 |
15 pers. benef, indemnizatie de handicap |
8 |
Cheltuieli servicii si dezv.locuinta ,mediu si ape 70 .02 Total din care:
|
141,32 |
|
|
Bunuri si servicii total din care: |
141,32 |
|
|
Pompa apa,Alimentare apa |
14,25 |
|
|
Iluminat public |
38,66 |
|
|
Alte servicii din care: intretinere si functionare Centru social,contributia ,,Borvizek haza", Colectare deseuri menajere |
84,41
|
|
9 |
Drumuri si poduri 84.02 |
71,59 |
|
|
Reparatii curente |
50,59 |
|
|
Alte cheltuieli |
21 |
|
Nota:
Cheltuieli de intretinere si functionare: Cap.51.02 Administratia locala-
-furnituri birou( hartie, dosare, dosare de arhivare, capse, clipse, creioane, picsuri, lipici, sfoare, , plicuri, folii, biblioraft, si altele )
- reincarcare si achizitionare tonere la Xerox si imprimante
- cheltuieli energie electrica,lemne de foc ,
- cheltuieli posta, telefoane si internet
- actulizare progr. legi si decrete
- Soft servicii de intretinere, functionare, hard servicii, administr,pagina Web total 11 programe
- contributie spital Baraolt
- contributie anuala Eco Sepsi
- contrubutie ADISIM
- contributii ( deseuri )la Fondul pentru mediu formulare declaratii ajutor social si ajutor lemne
- verificare periodica, asigurare personal, Casco autoturism
- bonuri valorice ptr combustibil
- piese de schimb
- servicii Tega
- ordine de deplasare
- consultanta juridice - prestari juridice avocat
- taxe pentru obtinere avize pentru proiecte
- publicatii, anunt ziar
- cursuri de perfectionare
- reparatii curente
- alte cheltuieli neprevazute.
- contributii anuale ALUTUS
- SCIM - Sistem de Control Intern/Managerial
- prelucrare arhivistica - servicii arhivistice de legatorie
Cheltieli de intretinere si functionare 61.02 Ordine Publica si sig.nationala
- Prestari servicii in domeniul securitatii si sanatate in munca
- Prestari servicii de paza si protectie
- Schimbarea stingator
- energie electrica
- Alte chelt .neprevazute
Cheltuieli sanatate 66.02
- Cheltuieli deplasare mediator sanitari
- contract acordare servicii socio medicale
Cheltuieli servicii si dezv.locuinta 70.02
- Iluminat public Abonament utilizara apa
- Energie electrica popmpa de apa ,
- Energie electrica,materiale intretinere si functionare centru social
- Combustibil (lemne) centru social
- Contributia ,,Borvizek haza,,
- Schimbat becuri si reparat il. public
- reparatii conducta apa, fantani stradale, si alte lucrari neprevazute la conducta de apa , sterilizare apa , obtinere avize anuale
- Cheltuieli cultura recreere si religie si intretinere gradini publice parcuri zone verzi
- intretinere parcuri verzi
- energie electrica biblioteca, chelt intretinere
- cultura
- sport
- Drumuri si poduri
- reparatii curente
- deszapezire
- alte cheltuieli neprevazute
ANUNȚ
Privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de MEDIATOR SANITAR
Mai multe detalii aflati accesand linkul: http://www.primariabelin.ro/images/bolon/download/Anunt.pdf
ANUNȚ
Fonduri PNDR 2014-2020
http://madr.ro/informari-dezvoltare-rurala/informari/actualitate-pndr-2014-2020/2862-informare-masuri-de-mediu-si-clima-pndr-2014-2020.html
ANUNȚ
Consiliul Local Belin anunță elaborarea proiectului de hotărâre, privind aprobarea bugetului local pe anul 2016. Proiectul de hotărâre și anexele acestuia pot fii studiate la sediul primăriei comunei Belin.
Termen de depunere a contestațiilor 15 zile de la data publicării